zondag 26 maart 2017

vroemmmmm


 

 


Na 7 weken na mijn “nieuwe heup” kan ik weer rustig conditie gaan opbouwen. Dus vrijdagavond een rondje Almere en Oostvaardersplassen met een geschatte afstand 35 kilometer. Echter weer thuis stond de teller op bijna 60 kilometers....  Halverwege teamde-ik-up ik een medewielrenner op het zelfde rondje druk bezig met intervaltraining.  Dankzij de variabele elektrische ondersteuning op mijn sportfiets kon ik hem wel bijna net niet bijhouden tijdens zijn sprintjes. Ook de stukken open polderland met windkracht 4 tegen waren een een ware beproeving. Maaarrrr, de eerste tocht is gelukt, beter dan verwacht met een ondersteund gemiddelde van 30kpu :-). Wel de accu helemaal leeg en ikzelf ook helemaal “plat”.

 
Wat me ook opviel is dat ik met mijn nieuwe Northwave winterschoenen mijn zadel meer dan een centimeter hoger moest, rara, dat kan dus de reden zijn dat ik net niet meer in de Quattrovelo pas !!!

Nog even een aanvulling; Velomobiel.nl werkt aan een QV met 20mm hogere "motorkap", deze velomobiel kan al over een maand beschikbaar zijn en heb ik hem direct besteld. Weer even geduld weer.

3 opmerkingen:

  1. Dus nog een keer gaan passen met andere schoenen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. naar aanleiding van je opmerking nog even een aanvulling gedaan op mijn blogpost, Ik ga al vrij snel een aangepaste QV krijgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt mij sowieso fijner iets meer ruimte te hebben. De North Wave schoenen zijn mij nu te warm.

    BeantwoordenVerwijderen