maandag 27 juni 2011

Er is al veel over geschreven ….

Dus kan ik niet achterblijven.
Vorig jaar voor het eerst een kijkje genomen op de CV in Amsterdam. Cookie en ik besloten daarna om in 2011 mee te rijden in de 1 uurs race. En zo geschiedde.
Ik reed een gemiddelde van 46 km per uur waar ik heel tevreden mee was.

Dit jaar zijn we 2 dagen geweest, vrijdag en zaterdag. We hebben de smaak goed te pakken dus volgend jaar zingen we het het hele weekeinde uit en doen we aan meer onderdelen mee.


Vrijdag tegen elke verwachting in toch mooi weer. Maar oh, wat waren we blij dat we met de vouwwagen waren, lekker onder de luifel, uit de wind en geen last van regen ! (foto: CS48)


Erwin “CookieStrada 48” op volle snelheid (foto: Hankie)



Hier een foto van mij, ondanks de snelheid toch scherp (Foto Dirk Drost)
Gelukkig veel goedgehumeurde mensen. Hier de start van de 200 meter sprint op zaterdag. Ik heb hem wel gereden maar presteerde niet best; op de teller 54 maar de uitslag op 47 km/uur. Volgend jaar beter!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten