maandag 31 oktober 2016

De faute klok


Na anderhalf uur fietsen en een frisse douche ……

Vanochtend lekker fris uit bed, fietspakkie aan, ontbijtje smeren en mijzelf in de velomobielfiets geschoven op weg naar het werk. Zacht weer, heldere hemel met duizenden sterren, geen wind en als een speer richting Schiphol. Onderweg langs de A6 concludeer ik verheugd dat het een wijze beslissing was om niet met de auto te gaan want nadat de A6 dit weekeinde was afgezet vanwege grootschalige verbouwingen is hij nog steeds niet open want geen auto te zien !
Lekker, wintertijd denk ik nog, dan kom ik straks met het ochtendgloren aan …… dat viel tegen, bij aankomst nog pikkedonker en bij de toegangsslagboom van de security op Schiphol-Oost is het ook nog erg rustig…. raar ….
Douchen, koffie halen en achter mijn bureautje de PC aangezet … hé ….  goedemorgen zegt mijn computer, het is twaalf-over-zes. Shit, wintertijd, een uur te vroeg…
Lies heeft zondagochtend al vroeg alle klokken in huis gelijkgezet,
behalve mijn wekker ………….        LIES …..@$#%^&#@..... !!!!      J


Een vijftiental jaren geleden zoiets eerder meegemaakt in de winter toen mijn dochters nog thuis woonden; midden in de nacht hadden ze alle klokken 3 uur vooruit gedraaid inclusief mijn wekker naast een hard gesnurk. Toen was het ’s ochtend na opstaan ook al zo rustig op de weg ……………

7 opmerkingen:

  1. En ik maar de hele rit in m'n spiegels turen of die "polder-tesla" mij niet voorbij komt racen.... Lies, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lies, een vrouw met humor. Gó Lies!

    Ik heb de A6 voor je getest. Was geen Suc6.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, want was er niet iets met een freewheel dat je nog goedmaken moest?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, heb ik ook een keer gehad, wekker te vroeg gezet, vond het ook zo rustig op de weg, zat ik daar om 7 uur te kijken op het werk. Geen mens te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had zij jouw wekker goed moeten zetten??!!

    BeantwoordenVerwijderen