donderdag 15 september 2011

Weer een lekker forensenritje vandaag

Vandaag voor de derde maal deze week met de Strada naar het werk. Een dagje gesmokkeld dus; woensdag was ik met de auto. Woensdag was een redelijke dag dus het cabriodak kon open. Des ochtends om 5.30 uur op de snelweg met het dak open kijkt iedereen je een beetje raar na. Terecht, je moet daarvoor wel een beetje gestoord zijn. Maar voor mij geeft dat toch een beetje een Velomobiel gevoel.

Maar zoals ik al zei, vandaag weer met de fiets. Na een dag rust gaat het altijd lekker soepel en snel. Vooral vanmiddag ('s morgens zie je niemand) weer een aantal wielrenners uitgedaagd en vernederd; je rijdt ze onverwacht rustig voorbij en voert dan meteen langzaam de snelheid op tot ze afvallen, oh wat kan ik daarvan genieten…. Vandaag geen toppers ingehaald, gelukkig maar want morgen fietsen we met de Burley-trailer naar Schermerhorn voor het ´Noorden Velomobiel / Ligfiets treffen´ en moet ik wel wat energie overhouden.  Fietsen met de trailer maakt je snel mak!




Vandaag op de terugweg naar huis nog een leuke ontmoeting met Maarten Heckman en z’n oranje Strada (S046) in emigratiefase naar Duitland. Maarten’s nieuwe Carbon Strada  (S074) komt binnenkort terug uit Amerika van de Roam en dan levert Maarten de “oude” Strada af aan een sportieve oosterbuur.

Dus vandaag weer een lekker ritje door een altijd mooie en afwisselende omgeving en leuke ontmoetingen!

1 opmerking:

  1. veel plezier zaterdag en zondag! "helaas" mag ik naar weer naar de hondenbrigade iets met opendag ofzo lol ja nee woord super! hopelijk ben ik er volgend jaar wel bij... als ik dan nog de q heb, is ook nog ff spannend... maarja

    BeantwoordenVerwijderen