Eergisteren op weg naar huis sloeg de schrik mij om het
hart; geheel onverwacht de aandrijfaccu nagenoeg leeg met nog 35 kilometer te gaan ……… Normaal gaat de accu de gehele heen en
terugrit mee op 80% van de ondersteuning. Ook een rare trilling in de fiets en
een krakend tandwiel geluid (grinding noise).
Met de doorgaans goed werkende ondersteuning van zo een
20 kg extra gewicht hoef je niet zo te kijken op nog meer extra gewicht dus van
alles aan boord wat je weleens nodig zou kunnen hebben zoals een tas met gereedschap, zwaar slot, 4 reserve banden,
geluid dempend materiaal, extra water, trui, jasjes en meer. Ook de bandenspanning op 70 %
omdat dat comfortabeler rijd. Pff, mijn verwende lijf moest moet al dat gewicht weer flink pompen ….
Zaterdag de Bafang uit elkaar gehaald. In
eerste instantie niets te vinden dus zoeken op youtube. Daar vond ik al snel
een aanwijzing; asje van de rotor (heet officieel engine) versleten in het lager. Ook zoeken
naar een nieuwe rotor toont al snel dat er meteen een nieuw lager bij zit, verdacht!
Dus maar een nieuwe rotor besteld in China.
Het nieuwe onderdeel kan wel 3 weken duren dus alle
overbodige spullen uit de fiets gehaald en de banden op maximum spanning. Mijn
grootste angst is dat “Captain Slow” mij inhaald want ik heb hem al weer maanden
lang weer uitgelachen als ik hem ’s ochtens voorbij shiet L.
Voor de statistieken: Bafang geinstalleerd januari 2018 op 4500km, nu uitgebouwd 29 juni 2019 op 16000km, dus 11500km gereden.
Voor de statistieken: Bafang geinstalleerd januari 2018 op 4500km, nu uitgebouwd 29 juni 2019 op 16000km, dus 11500km gereden.
De Babang uit elkaar.
Magneet rotor met lager op versleten as.
As 7,5mm, lager 8mm. Dat is te veel speling voor de zeer
kleine ruimte tussen rotor en spoel. Het lager is dus eigenlijk nog goed.
Gebrek aan 'zelfwerkzaamheid' kan ik je zeker niet verwijten theo, chapeau!
BeantwoordenVerwijderenVan de andere kant...Het opleggen van zo'n carter doet me nu net weer aan mijn brommer/motor-tijd denken. En dan had ik nog het geluk dat ik voor onderdelen bij de reguliere grootstedelijke handelaren terecht kon!
Name..Brian Günter Haugen
BeantwoordenVerwijderenLive In ..... Nordrhein-Westfalen
Beruf ...... Business Executive
Darlehensbetrag .... 250.000 €
Darlehenszinsen .... 1%
Religion: Katholizismus
Meine E-Mail für jeden Equire; brianhuagen101@gmail.com
Es wurde gesagt, dass das Leben nur dann wirklich in vollen Zügen genossen werden kann, wenn es Leiden und Schmerzen gegeben hat. Ich bin froh und dankbar, dass ich bei meiner Mizuho Bank, Ltd. Filiale Düsseldorf einen Kredit in Höhe von 250.000 € erhalten habe Bankkonto,. Sind Sie ein Mann oder eine Frau und haben einen Kredit beantragt und wurden von Ihrer Bank abgelehnt? Ich möchte Ihnen heute sagen, dass Sie einen Kredit von der besten Online-Firma erhalten können und nicht viele Dokumente ausfüllen müssen, sie haben auch einen guten Zinssatz von 1%. Ich wurde von einem Freund, der einen Kredit von ihnen erhalten hatte, der AASIMAHA ADILA LOAN COMPANY vorgestellt. Ich brauchte Bargeld und besuchte meine Bank. Sie sagten mir, dass ich wegen schlechter Kredite nicht qualifiziert sei, einen Kredit zu erhalten, und die Bankzinsen auch hoch. Ich bin jetzt glücklich, weil ich das große Geschäft meiner Träume aufbauen kann. Meine Zahlung wird bald beginnen. Verschwenden Sie keine Zeit mehr mit der Geschäftsbank mit dem hohen Zinssatz und wenden Sie AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM an, um Ihre Darlehensmittel zu erhalten. Sie sind sehr schnell zu genehmigten Darlehen und schreiben Ihr Konto am selben Tag des Antrags gut. Nein, zu viele Prozesse und Verfahren sind wie bei den Banken involviert. Die Darlehensfirma weiß nicht, dass ich diese guten Nachrichten teile. Sie können sie per E-Mail kontaktieren.
Jetzt bewerben ..... (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)
Meine E-Mail für jeden Equire; brianhuagen101@gmail.com
Wij hebben 2 van die shinga lacros vouwfietsen . Bijn mijn wielmotor van bangfang bigint ook al herrie te maken 2000km op de teller. Fietsen zijn wat lagers betreft zeer slecht. Chineese troep is het.
BeantwoordenVerwijderenFiets is niet geschikt voor mensen boven de 90 kg en voor bergachtig gebied zoals de eifel in duitsland. Remmen schijven met mechanische klauwen ook niet ideaal. Beter hydrolic remmen kunnen monteren .
BeantwoordenVerwijderen