dinsdag 8 maart 2011

Open ligger

Een week of 4 geleden kwam er een leuke Challence Focus op mijn Ligfiets-pad, niet te duur maar wel met wat achterstallig onderhoud. Dus wat avondjes lekker klussen en poetsen en nu staat er een mooie gezonde  “Challence Focus Comfort” te blinken.  Uiteindelijk toch weer een stuk duurder geworden dan geschat .....
Ik heb vervangen: Rainbow kussen, achterspatbord, remblokken, kettingbuis, verlichting, fietspomp (Topeak), koffers en wat kleine onderdeeltjes. De achtervork kaalgemaakt en gespoten, zo ook het doffe aluminium zadel.
De Ketting en tandwielen waren al vernieuwd en de banden zijn nog goed en met een goede breedte .
Nu nog wat warmer weer zodat ik ook zin krijg om er op te rijden …..

Het resultaat:


 
 De aanschaf

De achtervork gespoten


naakt in de takels

Hieronder nog wat fotoos zonder en met koffers:
KzieYou

5 opmerkingen:

  1. zozozozozo dat ziet er indrukwekkend uit hoor

    veel plecier er mee! nu maar hopen op een lange mooi warme zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er goed uit, na het accu debacle is mijn respect voor jouw handigheid weer in ere hersteld ;-)

    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Netjes gedaan, en mooie fietskoffers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de fiets wel mooi, zocht er zelf naar in der tijd. Maar die enorme treurwilg erop vind ik dan weer minder...

    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen