maandag 6 juni 2011

"Reactie- plaatsen" probleem met Internet Explorer 9 opgelost.

Kobus, topscorer op het Blogspot helpforum, heeft de oplossing voor het probleem "niet-accepteren-van-een-reactie" met InternetExplorer9 voor mij opgelost !

Na installeren van Internet Explorer 9 kon ik geen reacties meer plaatsen, ook niet op mijn eigen blog. Het probleem openbaart zich als volgt: na het intypen van de reactie kom ik in het inlogscherm, dat vul ik in, daarna vul ik onder de reactie het verificatiewoord in, en dan kom ik weer terug in het inlogscherm en log ik weer in, daarna weer het verificatie woord, weer inlogscherm, etc.
De oplossing voor mij was vrij simpel; het vinkje "aangemeld blijven" op het inlogscherm (na het plaatsen van een reactie) moet weg. Het kan zijn dat dit probleem bij andere bloggers op een andere manier moet worden opgelost. Vraag het Kobus, zie link hieronder.

Zie ook het helpforum voor adviezen.

Kobus, dank je wel !

1 opmerking:

  1. Hoi VeloTejo,

    Bedankt, snapte al niet wat er aan de hand was.

    Groet Marcel
    Quest 342

    BeantwoordenVerwijderen